Avatar billede retep Nybegynder
12. januar 2006 - 19:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ODBC til TopSpeed og låsning af tabeller

Hej med jer ;)

Først må jeg lige høre om det ikke er rigtigt forstået, at Topspeed er en database der er lavet specifikt til Clarion?
Den skulle vel ikke have sin egen hjemmeside et eller andet sted?

Nå, men jeg skal tilgå en topspeed database via odbc (fra et php-script), men mit problem er at jeg ikke kan få den til at låse tabeller. Nogen der har et bud på det?

Mvh
Retep
Avatar billede clarion Nybegynder
28. januar 2006 - 07:05 #1
Hej.

Det er korrekt at Topspeed og Clarion hører sammen. Der er en historie bag. Men Topspeed er en utrolig behagelig database at arbejde med.

Jeg har aldrig selv brugt Topspeed databaser via ODBC, så om du kan låse den ved jeg ikke.

Hvis du ønsker hjælp eller info om Topspeed og Clarion er du velkommen til at kontakte mig. Du finder mig på jnsoft.dk

Mvh
Clarion
Avatar billede retep Nybegynder
31. januar 2006 - 13:17 #2
Hej clarion ;)

Tak for kommentaren! Projektet er dog midlertidigt sat på hold, men det er rart at vide at der er en ekspert jeg kan tage fat i, hvis det kommer igang igen ;)

Mvh
Peter