Avatar billede skaev?froe Nybegynder
10. januar 2006 - 11:42 Der er 1 løsning

Apache på Port 8080 (Debian)

Jeg har en debian (apache) server som hoster min hjemmeside og et php system som jeg er ved at udvikle.

Jeg er ved at lave en ny hjemmeside og har derfor installeret xampp (apache, phpmyadmin og mysql) i en pakke.

Nu vil jeg så gerne ha at når jeg skriver www.domæne.dk:8080 så skal den nye hjemmeside så komme frem. Problemet er bare at jeg ikke rigtig kan få det til at virke.

Begge apache dæmoner kører, og jeg kan få begge til at virke, bare jeg stopper den anden.

Jeg har ændret apache conf og udmarkeret Listen så der nu tår Listen 8080 - hvad skal der ellers til for at det virker?

Svaret er sikkert lige foran mig, men er ikke så hård til Linux, og synes at jeg har løbet panden mod en mur.

På forhånd tak.

Mvh,
Avatar billede skaev?froe Nybegynder
10. januar 2006 - 15:13 #1
Tak for *hjælpen*

Har løst det selv. :)

Mvh,