Avatar billede nuri Nybegynder
09. januar 2006 - 23:57 Der er 16 kommentarer

pcen helt død.

Jeg tænder min pc, starter windows, det går normalt.
Men lige efter jeg er kommet ind i windows, bliver skærmen sort og kommer igen, det gør den hver gang jeg loader noget nyt, altid!.
Jeg går ind på cs, for at spille, jeg spiller og pludselig går den i stå, kan ikke gøre noget, enten kommer cs igen, eller kommer der et blåt vindue, også genstarter den. Men nogle gange i stedet for det blåe vindue, bliver den i standby og genstarter af sig selv. og sådan fortsætter jeg med at bruge min pc.
Vil meget gerne have at en kan hjælpe :(

i det blåe vindue står der følgende:

Fejlen skyldes muligvis følgende fil: nv4_disp

***STOP***: (0x811DDC90,0x81577CF8,0xF9E61CB4,0x00000001)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 00:05 #1
nv4_disp - det er din garfikkortdriver - prøv en anden.
Avatar billede jokkejensen Novice
10. januar 2006 - 00:05 #2
Det er ofte dit grafikkort når det er dv4_disp .. der er ofte svært at løse..

Men prøv eksempelvis at slå al' hardware accelration fra:

1. Click Start, click Control Panel, and then double-click Display.
2. On the Settings tab, click Advanced, and then click the Troubleshoot tab.
3. Move the Hardware Acceleration slider to None, and then click to clear the Enable Write Combining check box.
4. Click OK, and then click OK.

Ellers start den op i fejlsikret og fjern alt der hedder directx hvis muligt, men endnu vigtigere alle dine grafikkort drivere... genstart herefter igen i fejlsikret tilstand og se om du kan få lov til at installere dine allerede downloade drivere fra www.nvidia.com eller www.ati.com.. kan du ikke, så boot op normalt og installer dem.. og kryds dine fingre :)
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 00:06 #3
how ?, hvad skal jeg gøre ? hjælp please.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 00:09 #4
evt. læs hvad der står?

Du må da vide hvad der er i din pc?
Avatar billede hcma Novice
10. januar 2006 - 00:09 #5
nuri >>  du har 2 enslydende spørgsmål åbne:  http://exp.dk/spm/677257  (er forbudt i.h.t. Ekspertens regler)
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 00:17 #6
tror sku det er noget med det nvidia jeg har downloadet, for før jeg downloadede nvidia skete der ik noget.
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 00:25 #7
viste jeg ikke catbody, fordi ingen svarer så laver jeg en ny
Avatar billede jokkejensen Novice
10. januar 2006 - 00:32 #8
hvad skete der da du fjernede hardware accelrationen ? har du fjernet al grafikort driver og directx i fejlsikret ?
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 00:38 #9
Fjernede hardware accelrationen, men så gik den i stå, så tog den 1 til højre., nej har ik fjernet noget, hvor skal jeg og hvad skal jeg fjerne det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 09:52 #10
3 enslydende spørgsmål...
http://exp.dk/spm/677132
http://exp.dk/spm/677257

Og dette...
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 10:59 #11
Det er altså Nvidia, www.nvidia.com , efter jeg har downloadet sker alt dette. har lige slettet det, og nu virker det fint. cs og det hele, men cs grafikken er mega dårligt nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 11:43 #12
Det er den driver du vælger at bruge...

Hvilket grafikkort har du?
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 12:02 #13
Geforce4 MX 440
Avatar billede nuri Nybegynder
10. januar 2006 - 14:12 #14
en der kan sige hvilken driver jeg skal downloade når jeg har win xp
og grafik kort Geforce4 MX 440

på, www.nvidia.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 19:44 #15
Da jeg havde samme kort som dig, brugte jeg denne: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.84.html
Avatar billede nuri Nybegynder
11. januar 2006 - 12:17 #16
det er det som gør at min pc bliver sådan - john stigers.