Avatar billede hallis Nybegynder
09. januar 2006 - 19:22 Der er 12 kommentarer

hvorfor siger den Server Error in Application.?

Ja, jeg kan ikk komme ind og se en bestemt side hvor der er nogle billeder...

den siger Server Error in '/' Application. og  Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

The source code that generated this unhandled exception can only be shown when compiled in debug mode. To enable this, please follow one of the below steps, then request the URL:

1. Add a "Debug=true" directive at the top of the file that generated the error. Example:

  <%@ Page Language="C#" Debug="true" %>

or:

2) Add the following section to the configuration file of your application:

<configuration>
  <system.web>
      <compilation debug="true"/>
  </system.web>
</configuration>

Har læst noget med at:

"web.config og bin-mappen skal altid ligge i roden af applikationen" ???????

Men forstår bare NADA af det ?

Måske en der kan hjælpe mig, og at forklare det på en nem og overskuelig måde ?

På forhånd MANGE tak eksperter !!
Avatar billede arne_v Ekspert
09. januar 2006 - 19:29 #1
der er en programmerings fejl på siden

teksten beskriver hvordan du retter så du kan se hvor fejlen sker
Avatar billede hallis Nybegynder
09. januar 2006 - 19:39 #2
ja, men fatter ikke teksten, eller sville jeg jo nok ikke ha bedt om hjælp her...
Avatar billede hallis Nybegynder
09. januar 2006 - 19:50 #3
og det er heller ikke på siden der er en pgogrameringsfejl, da jeg godt kan se billederne på andre computere...
Avatar billede arne_v Ekspert
09. januar 2006 - 20:01 #4
selvfølgelig er det på siden - fejl teksten er genereret server side
Avatar billede hallis Nybegynder
10. januar 2006 - 15:56 #5
ja ja whatever.. .men istedte for de lidt dumsmarte bemærkninger, ville det nok være en god ide at komme med et svar til hvordan jeg løser problemet evt ?...!!!!
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2006 - 16:17 #6
har du adgang til serveren hvor den side ligger ?
Avatar billede hallis Nybegynder
10. januar 2006 - 16:24 #7
nej det har jeg ikke.... siden er www.buddy-mors.dk

se når jeg går ind under billeder, og derefter nyeste billeder, og derefter klikker på et af billederne som der repræsenterer en lørdag, så kan jeg ikke se dem, så er det at den siger det som jeg har beskrevet tidligere...
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2006 - 16:28 #8
så er det eneste du kan gøre at copy paste fejlteksten og en beskrivelse
af hvordan du skaber den til de venlige mennesker som har adgang til serveren
Avatar billede hallis Nybegynder
10. januar 2006 - 16:41 #9
det kan jeg ikke forstå !! Da tekstne jo siger " 1. Add a "Debug=true" directive at the top of the file that generated the error. Example:

  <%@ Page Language="C#" Debug="true" %>

or:

2) Add the following section to the configuration file of your application:

<configuration>
  <system.web>
      <compilation debug="true"/>
  </system.web>
</configuration>"

Hvis der e ren der kan hjælpe mig med at finde hvor den der aplikation ligger ? i hvilken mappe ??????
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2006 - 16:43 #10
men siden ligger på serveren

du skal have adgang til serveren for at kunne tilføj een linie i toppen af siden
Avatar billede hallis Nybegynder
10. januar 2006 - 17:33 #11
okay på den måde... øv øv...!
Avatar billede hallis Nybegynder
11. januar 2006 - 18:33 #12
ingen andre forlag fra nogle ???? kom nu, er i ikke eksperter...?