Avatar billede kaalle Nybegynder
07. januar 2006 - 17:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DiNovo keyboard mangler indstillinger på anden BT dongle

Hej

Jeg fået et DiNovo keyboard med Mediapad til. Da Logitech donglen er gået i stykker, har jeg anskaffet mig en Tecom bt3033a USB dongle og fået koblet tastatur og mediapad til denne, og installeret setpoint 2.47. Derudover har jeg en MX1000 mus som kører på sin egen RF sender.

Mit problem er nu:
Jeg kan kun finde indstillinger for musen i setpoint, men ingen for keyboard og mediapad. Jeg vil gerne kunne programmere tasterne på mit mediapad så de virker med Winamp, så det er ret ærgeligt. Jeg kan godt bruge det med Windows Mediaplayer, men jeg kan ikke se nogen oplysninger i displayet, og det er også Winamp det skal køre med.
Har jeg måske gjort noget forkert ved installation, eller må jeg give op fordi det ikke virker med en anden BT dongle end Logitechs egen?

På forhånd tak

Med venlig hilsen Thomas
Avatar billede drdal Nybegynder
23. januar 2006 - 12:37 #1
Jeg har samme sæt og bruger også en alternativ BT.

Jeg havde samme problem med Winamp, men fandt ud af at man i Winamp, kan indstille sine genveje under instillingerne og der kan man vælge sine keybaord genveje ved at klikke på dem.
Avatar billede kaalle Nybegynder
23. januar 2006 - 23:13 #2
Det er selvfølgelig en løsning. Desværre mangler der også musikoplysninger mv. på mediapad og indstillingsmuligheder i setpoint.
Nu har jeg så "tabt" den originale dongle, og prøvede i desperation om ikke jeg ku gøre noget med den, og pludselig kom der gang i den og det hele virker :0)

Men tak for kommentaren...

Vil du ha point må du lige svare :0)
Avatar billede drdal Nybegynder
24. januar 2006 - 08:05 #3
:D Jow tak (point), men jeg tror nu aligevel jeg vil arbejde lidt i at få fjernet XP's BT drivere og derved få Logitechs til at virke ordentligt.