Avatar billede amplif Nybegynder
07. januar 2006 - 13:12 Der er 1 løsning

(C#) Få menupunkt til at åbne side

Goddag.

Jeg sidder og prøver at lave mit første program i C#.NET til min telefon som kører Windows Mobile 2005.
Dette virker for sig også, men er stødt ind i mit første problem.

Telefonen har naturligvis nogle menuer, men mit problem ligger i at jeg ikke ved hvordan jeg får det valgte menupunkt til at åbne en anden side jeg har lavet.

Hvis en person lige gider at kaste lys over dette problem ville jeg blive meget glad :)
Avatar billede amplif Nybegynder
08. januar 2006 - 18:20 #1
Har bare lavet det som messagebox istedet, giver nogenlunde samme resultat.