Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
07. januar 2006 - 09:50 Der er 1 kommentar

eksekvere innerHTML kommando EFTER window.location.reload(false)

Hejsa

Et dejligt 50% umuligt problem:

Hvordan kører jeg en innerHTML kommando EFTER en window.location.reload(false); kommando ?

Nej, der kan ikke bruges onload events.
Avatar billede olebole Juniormester
09. januar 2006 - 02:35 #1
<ole>

1. Det lyder underligt, at du skulle ønske at refresh'e en side med det, der ligger i cachen ... så kan du jo ligeså godt lade være

2. Det er ikke 50% umuligt, men 100%. JavaScript virker på dokument-niveau, så når du refresh'er, resetter du jo al JS

3. Hvad er det mon, du vil?  :)

/mvh
</bole>