Avatar billede gchris5 Praktikant
06. januar 2006 - 20:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad var det der blev spillet på P3?

Jeg har forsøgt at finde ud af hvad der blev spillet på P3 den 4/1 i "timen" fra 16 til 17 (stram op). Men den time mangler tilsyneladende inde på

http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&dd=04&mm=01&yyyy=2006&cidName=P3

Nogen der kender andre steder man kan se det??

- Gunnar
Avatar billede mikevds Nybegynder
07. januar 2006 - 13:02 #1
Kan du huske noget tekst fra sangen?
Avatar billede gchris5 Praktikant
07. januar 2006 - 15:03 #2
nix
Avatar billede mikevds Nybegynder
07. januar 2006 - 15:10 #3
Tror ikke på at du kan finde p3's playlisten andre steder.
Avatar billede gchris5 Praktikant
07. januar 2006 - 15:38 #4
Kvindelig kunstner
Synger om nogle første kærlighed. Spørger sin mor om det også var sådan den gang hun var ung. hvorfor hun ikke har fortalt det til hende..

Eneste jeg kan huske helt præcis er en linie der hedder "I was hit by a train"

Sangen har været med på DRs Stjerne for en aften..
Avatar billede mikevds Nybegynder
07. januar 2006 - 15:39 #5
ooh den sang, den kender jeg godt...2sek
Avatar billede mikevds Nybegynder
07. januar 2006 - 15:40 #6
Bachelor Girl - Buses & Trains
Avatar billede gchris5 Praktikant
08. januar 2006 - 08:31 #7
Det er nemlig rigtigt...... Så mangler jeg bare et sted jeg kan købe den. TDC musik har den kun i en udgave med Gudrun :o(
Avatar billede mikevds Nybegynder
08. januar 2006 - 12:01 #8
Ja og jeg kan heller ikke finde den på Itunes...lidt mærkeligt da den da er meget kendt.