Avatar billede mummikiks Nybegynder
06. januar 2006 - 16:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billig webhotel med imapserver

Hej Experter

Hvor finder man det bedste og billigste webhotel, hvor imap tilbydes
Avatar billede whee Nybegynder
06. januar 2006 - 16:15 #1
Det bedste er www.elitehost.dk, men lidt dyrere. Der er Imap.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. januar 2006 - 16:20 #2
yanet.dk er gode og til en fornuftig pris
Avatar billede mummikiks Nybegynder
06. januar 2006 - 16:32 #3
Yanet er godt nok billige...holder den lige åben lidt endnu, men ellers tror jeg vi har en vinder
Avatar billede leif Seniormester
06. januar 2006 - 18:58 #4
Avatar billede mummikiks Nybegynder
07. januar 2006 - 02:42 #5
Jeg kan ikke se at web2u har imap er det korrekt?
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2006 - 15:05 #6
www.Web2U.dk har IMAP fremgår desværre af deres side, men det er der.
Avatar billede mummikiks Nybegynder
07. januar 2006 - 16:29 #7
Valget står mellem web2u og yanet..Nogen der kan sige fordele og ulemper ved de to. Er der trafikbegrænsning eller noget på de to? Og vil begge kunne anvendes til erhverv?
Avatar billede leif Seniormester
07. januar 2006 - 16:35 #8
Der er altid visse trafik begræsninger, men har man et almindeligt site, skaber det stort set aldrig problemer.
Avatar billede dunkeren Nybegynder
09. januar 2006 - 20:52 #9
http://www.easywebhost.org/

Kører også med imap, selvom dette ikke fremgår af deres hjemmeside.
Og som Leif rigtigt skriver, er der altiv visse trafikbegrænsninger og derfor er det vigtigt mummikis, at du kender disse inden du tegner et webhotel.
Der er intet mere irriterende end en dum regning for trafik, man mente man ikke skulle betale.

Men husk nu, at prisen ikke altid er den afgørende specielt når du skal bruge det til erhverv.

Jeg ville ærgre mig overfor et forkert købt webhotel og lige pludselig størg det ned fordi udbyderen gik konkurs og man have købt det for billigt.

dunkeren
Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2006 - 23:50 #10
mummikiks -> Skal vi få afsluttet ? Jeg ved at web2u har erhverskunder.
Avatar billede mummikiks Nybegynder
16. januar 2006 - 00:08 #11
Efter lange overvejelser, vil jeg gerne give pointene til Leif for hans forslag omkring web2u. Smid et svar og tak for hjælpen
Avatar billede leif Seniormester
16. januar 2006 - 06:51 #12
.