Avatar billede laje3 Nybegynder
05. januar 2006 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google desktop

Hej,

Jeg har installeret Google desktop på min bærbare arbejdscomputer og haft det kørende i mere end et halvt år. Det fungerer forrygende.
Der er et lille problem, Google har installeret de tilhørende index filer under: C:\Documents and Settings\User\Application Data\Google og jeg tror at det er dét der bevirker at det reelt tager 12-15 minutter at loade min profil, når jeg logger ind om morgenen.

Jeg kunne godt tænker mig at den gemte det under c:\Google istedet, men jeg ved ikke hvordan jeg laver denne indstilling og om man overhovedet kan.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh

Laje
Avatar billede laje3 Nybegynder
05. januar 2006 - 22:06 #1
Fandt selv et tweak værktøj. beklager at have ulejliget jer. /Laje
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
08. januar 2006 - 01:56 #2
Gider du dele svaret?
Avatar billede laje3 Nybegynder
08. januar 2006 - 10:03 #3
Jep. Jeg gik ind på Googles side over plug-ins til desktop (http://desktop.google.com/plugins)og så på de mest populære. Jeg læste lidt nærmere om den der hedder TWEAKGDS og fandt ud af, at den rent faktisk vill gøre det som jeg havde behov for (http://desktop.google.com/plugins/i/tweakgds.html.

Af en eller anden årsag ville den ikke overtage min indeksering, så den måtte jeg køre på ny, og det tager jo altså lige et par dage.......

Var det det du mente?

Mvh Laje
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
11. januar 2006 - 16:07 #4
Tak for forklaringen.