Avatar billede gobot Nybegynder
05. januar 2006 - 15:39 Der er 3 kommentarer

Zyxel ZyAir G-300

Nu har jeg søgt lidt rundt herinde, og kan se at et par stykker har samme problem med ZyAir G-300 netkortet som jeg har. (og et par stykker på edbpriser.dk : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=63465 )

Er der i mellemtiden nogen som har fundet en løsning på problemet? (hopper op og ned i signalstyrke, og mister forbindelsen i ny og næ)

På forhånd mange tak.
Avatar billede pzo Nybegynder
05. januar 2006 - 15:45 #1
Kan desværre ikke hjælpe dig med problemet, men kun sige at jeg har oplevet det samme med det kort. Det er efter min mening ikke anbefalingsværdigt :)
Avatar billede gobot Nybegynder
07. januar 2006 - 18:37 #2
Nej det ville da være synd at sige.. der må da været noget man kan gøre, man kan da ikke sælge sådan noget lort?
Avatar billede pzo Nybegynder
11. januar 2006 - 08:32 #3
Aner det ikke.. Vi skrottede lortet i hvert fald :) Man burde vel kunne få penge tilbage fra forhandleren.