Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
05. januar 2006 - 08:20 Der er 5 kommentarer

Hvis jeg vil

hvad gør jeg hvis jeg hvis jeg gerne vil have a computeren sletter alle filer de evt. skulle have downloadet i løbet af dagen, altså alt vender tilbage til en valgt indstilling af windows og kan printer  funktioner låses så der ikke kan pilles ved dem.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. januar 2006 - 08:34 #1
Det letteste er at kører et nyt image ud på maskinen igen, så fremstår maskinen som ny. Dette kan Norton Ghost gøre for dig. Der er også andre løsninger
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
05. januar 2006 - 14:14 #2
ja men problemet er at det er et jeg vil køre hverdag et ghost tager lidt tid, men kan det ikke spærres så det de laver om ikke bliver gemt
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. januar 2006 - 16:50 #3
Du kan gøre meget ved at begrændse brugernes muligheder, lave mandatory profiler der ikke kan ændres, kontrollere hvor ting kan gemmes, spærre for adgang til at installerer.

Deter rulle et image ud, behøver ikke at tage lang tid, det skulle kunne gøre på 10 til 15 minutter. Der er jo ikke tale om en installation, faktisk snare en indkopiering af data
Avatar billede ahave Nybegynder
05. januar 2006 - 21:16 #4
Jeg vil klart anbefale bufferzones fremgangsmåde, men her er måske lidt inspiration:
http://www.pcmag.com/article2/0,1895,1892666,00.asp

/ahave
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
09. januar 2006 - 08:08 #5
Men er det nemt at køre mandatory på en winxp home version