Avatar billede naestved Nybegynder
04. januar 2006 - 15:47 Der er 1 løsning

problemer med frontpage

Hej

Når jeg vil åbne ”Microsoft Frontpage” kommer et vindue med tekst:

Den funktion du prøver at benytte, er på en
netværksressource, som ikke er tilgængelig:

Der henvises til et temp. bibliotek hvor der søges efter
en rettelsespakke (*.msp)

Den søgte fil findes ikke på computeren

Jeg har forsøgt at afinstallere ”Microsoft Frontpage” og forsøgt at installere programmet endnu engang, uden det er muligt at komme i kontakt, med programmet, lige meget hvad jeg forsøger, kommer popup vinduet frem.

PS. ved at klikke på ”annuller” i popup vinduet starter ”Frontpage”, men det er ikke ok. Det er kun et begrænset program som kører og kører ustabilt.
Avatar billede naestved Nybegynder
31. januar 2006 - 21:05 #1
lukker spørgsmålet