Avatar billede cirus Nybegynder
04. januar 2006 - 04:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

banner til side

Hej allesammen

Hvem kan lave et fedt banner til en side der skal sælge printer blæk ... Siden kommer til at hedde

print-billigt.dk

Farve og str er der fritvalg ang... da jeg tilpasser siden efter dit arb ... men hvis du vil lave et design også så hold dig ikke tilbage :-) Du får alle 200 point hvis du laver mere end det banner ... ellers finder vi ud af sammen hvormange point du skal have
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. januar 2006 - 13:06 #1
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. januar 2006 - 13:06 #2
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. januar 2006 - 13:42 #3
Her er et bud fra mig :)

http://aspdotnet.dk/pics/printbilligt.jpg

Vh
Avatar billede cirus Nybegynder
04. januar 2006 - 14:03 #4
kom bare med flere ... lige nu kan jeg bedst lide innercitydks bud
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. januar 2006 - 14:59 #5
Avatar billede weblex Nybegynder
04. januar 2006 - 18:23 #6
Avatar billede innercitydk Nybegynder
05. januar 2006 - 14:45 #7
Det er sq flot weblex
Avatar billede weblex Nybegynder
05. januar 2006 - 18:09 #8
Tak - jeg synes nu heller ikke dit er værst :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
12. januar 2006 - 14:44 #9
Weblex hvilket tool bruger du til de buede linier? Når jeg forsøger med freehand går det helt galt hehe
Avatar billede weblex Nybegynder
12. januar 2006 - 18:49 #10
Pen tool - her en nem tutorial :)

http://www.meye.dk/index.php?p=wavedk

(mon vi er gået i stå her...?)
Avatar billede cirus Nybegynder
13. januar 2006 - 06:27 #11
ja vi er nok gået lidt i stå... kan ikke rigtigt finde et design der passer til nogen af de der banner. men nu er design heller ikke min store stil :-) mon der findes en derude der kan hjælpe
Avatar billede weblex Nybegynder
13. januar 2006 - 06:47 #12
Hvis der er nogen af ovenstående bannere du kan lide, kan du jo prøve at acceptere deres svar og oprette et nyt spørgsmål, hvor du eftersøger idéer til det videre arbejde med designet. Reelt set har vi jo svaret på dit oprindelige spørgsmål, så jeg synes at det ville fair at få lukket dette spørgsmål :)
Avatar billede cirus Nybegynder
13. januar 2006 - 13:29 #13
ja men kan ikke give point når i kun kommenter .. i skal give et svar så er jeg der fluks med point
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. januar 2006 - 13:37 #14
Ja lidt point siger jeg ik' nej tak til. :)
Avatar billede weblex Nybegynder
13. januar 2006 - 14:29 #15
Heller ikke her ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
26. januar 2006 - 21:10 #16
Øv jeg fik ikke nogen :(