Avatar billede rass.dk Nybegynder
03. januar 2006 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

D Link DI624 Går ned

Hejsa..
Jeg har en router som går "kold"...
Dvs. jeg har set i min log, at der er "temmelig" mange forrespørgsler på div. porte.. (Op til 20 pr. sek)
Men der er kun en enkelt port åben.. (for tiden)

Ka' det problem skyldes, at der er alt for meget "tryk" på routeren. Og derfor går den "kold"..

Hvis og hvis.. Er der en ny router som er mere "prof" i kan anbefale.. Da' "lortet" selvf. bare skal køre.. *Griner*

På forhånd tak... =8o)
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. januar 2006 - 21:50 #1
Prøv at slukke for strømmen til routeren i 10 - 15 sekunder, for så vil den lave en genstart.
Avatar billede raevdal Nybegynder
03. januar 2006 - 23:36 #2
HVodan med firmwaren på din router hvor gammel er den?
Nogen gange kan det hjælpe at opgradere
Avatar billede rass.dk Nybegynder
05. januar 2006 - 17:00 #3
Jeg "booter" den hver gang den "staller".. Enten via brouseren eller også med strømforsyningen..
Det er den "nyeste" FirmWare der er på...
Hmm...
8o)
Avatar billede raevdal Nybegynder
05. januar 2006 - 17:09 #4
Når du skriver dne "går kold" hvad mener du så?
Jeg tolkede det som man ikke kunne komme i kontakt med den. Det kan du jo åbenbart når du kan boote den via http adgangen.

Nu spekulerer jeg så på om du mener at den i perioder ikke lader trafik passerer - men efter et par minutter så er den klar igen?
I så fald kan det være noget med at du har dynamisk IP adresse og at D-Linken lige skal genforhandle med udbyderen. Det er vel ikke sådan at din ISP er TDC?
Avatar billede rass.dk Nybegynder
05. januar 2006 - 17:17 #5
Jeg skal prøve at forklare mig lidt mere tydeligt...
Der er forbindelse til web siden... Når jeg genstarter routeren..
Så efter en given tid, går den kold..
Dvs. jeg kan saktens komme ud på nettet, men man kan ikke se web siden derefter..
Jeg tror at det skyldes for mange forrespørgsler på div. porte..
Som routeren simpelthen ikke kan håndtere...

Sjovt nok, så har jeg også lige fået et visit kort... Af "Seri4l_Kill3r"...
Så måske det er her mit lille probz det ligger... ??