Avatar billede hammerslag Nybegynder
02. januar 2006 - 23:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mere Måtteplads

Jeg sad igår i mine egne tanker og legede med lidt minestryger, da en boks pludselig dukkede op og sagde "Trojan Horse about to be installed, please close this window now if you don't want your pc to be ruined!" Jeg fik et chok og skyndte mig at rykke musen opad mod krydset i boksen som kunne redde min pc, men lige inden musen landede på krydset, løb jeg tør for måtteplads! Musen røg ud over kanten på musemåtten og cursoren stoppede! Jeg nåede ikke at få musen tilbage på måtten i tide og nu har der lagt sig en lumsk trojansk hest ind i min PC og jeg er aldeles ikke interesseret i at have sådan ondsindet fuldblods krikke i mit system! Jeg leder desperat efter en større musemåtte! Hvor hulen finder jeg dog sådan en???

PS! Min nuværende måtte måler 20x20 cm. Det er jo slet ikke nok til mine vilde armbevægelser!
Avatar billede donby Nybegynder
03. januar 2006 - 00:15 #1
musemåtter af typen steelmat fås rimeligt store.. ellers køb en god laser mus, så slipper du for at skulle bruge musemåtte. logitech mx1000 og G7 er rigtigt fede muse
Avatar billede hammerslag Nybegynder
03. januar 2006 - 00:17 #3
lasermus er noget præk! Jeg bruger kun kuglemus! SÅ FORTÆL MIG NU FOR HELVEDE BARE HVA HULEN JEG SKAL GØRE!
Avatar billede boxer Nybegynder
03. januar 2006 - 00:21 #4
Jeg synes at du skal gå ned i spejdersport og købe et at de nye liggeunderlag hvor der er stof på den ene side.
Derefter starter du med at rydde dit skrivebord fuldstændig. Skær liggeunderlaget ud så det dækker hele skrivebordet.
Lim liggeunderlaget fast på bordpladen således at hele din bordplade nu bliver til en stor musemåtte.

Jeg garanterer for at det virker og du bliver glad for det. Jeg døjer selv med nogle spasmer i min højre arm og har derfor behov for en stor musemåtte.
Avatar billede hammerslag Nybegynder
03. januar 2006 - 00:23 #5
DET ER JO GENIALT BOXER! Eminent svar! Endelig en med humor på eksperten!
Avatar billede boxer Nybegynder
03. januar 2006 - 00:29 #6
Takker :o)
Avatar billede donby Nybegynder
03. januar 2006 - 07:20 #7
lasermus er genial.... en steelpad på 40*45 cm kan vel også klare ærterne??