Avatar billede mettecarsten Nybegynder
02. januar 2006 - 13:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Google, 336 x 280, Stort rektangel

Hej eksperter

Jeg har længe kørt med googles store rektangel, 336 x 280, som viser 4 annoncer. Nu er problemet bare, at der kun vises 2 og har gjort det et stykke tid (ser ud til at være generelt på alle sider).

Det er ofte lidt besværligt at få kontakt med google, hvorfor jeg her prøver at høre, om nogen kender til årsagen?

På forhånd tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. januar 2006 - 14:10 #1
Det er google der vælger hvor mange annoncer de vil vise i "deres" område og du har ingen kontorl overhoved. Der er set eksempler på en annonce.

Læs denne tråd i webmasterworld, der er det bedste internationale SEO forum på nettet. Jegtror du skal oprette en bruger, men det kan du roligt gøre

http://www.webmasterworld.com/forum89/11259.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. januar 2006 - 14:11 #2
Jeg glemte lige: Orsagen skal findes i googles analyser af deres indtjeningsmuligheder og markedsføring for netop dit site.
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
02. januar 2006 - 14:20 #3
Mange tak. Jeg har læst de første indlæg og det tyder på, at det er "globalt".
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
02. januar 2006 - 14:21 #4
bufferzone, du skulle vel ikke vide, om det kun er 1 bestemt format eller generelt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. januar 2006 - 14:35 #5
Det er min fornemmelse at det er generelt. Jeg forestiller mig at det styres på baggrund af trafikanalyser og return fra de klik der kommer. hvis jeg kender google ret, så er det tekniskt og sikkert smart
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
02. januar 2006 - 14:37 #6
Takker. Jeg har, som andre i artiklen på webmasterworld, skiftet til 250 x 250, hvor jeg ret ofte får vist 3 reklamer.
Avatar billede webstuff Nybegynder
12. januar 2006 - 11:40 #7
hvad er der godt ved at have google reklamer på sin side?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. januar 2006 - 11:46 #8
Hvis du gør det rigtigt, så kan du faktisk tjene penge på det. jeg har en gratis engelsk e-bog der beskriver godt og grundigt hvordan man kan gøre dette, jeg forsøger at finde et link og vender tilbage
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. januar 2006 - 17:38 #9