Avatar billede tumpejoe Nybegynder
02. januar 2006 - 12:51 Der er 2 kommentarer

Overfør filer med Server.Transfer

Hej
Jeg har en fil "getfile.asp" der "henter" filer fra et lukket bibliotek. Det fungerer således: getfile.asp?sti=bla og så vises filen "bla" fra det lukkede bibliotek.

Filen ser i grove træk så simpel ud! (MIME er mime-type på de få filtyper jeg bruger - endten swf eller jpg)
Response.ContentType = MIME
Server.Transfer(url)

Problemet er, at asp nogle gange forsøger at fortolke indholdet af swf-filer!!!

Det betyder at jeg får sådan en fejl:
Microsoft VBScript compilation error '800a0400'

Expected statement

/fil.swf, line 256

16à‰„×5ÐBø ª°òwY›V5b¨uMvqù{d…6·T ‹y !Y‚îaW#wšûu^˜§0” âú@<Ä$£ãa3ü/½§íæJf•DѽKíºø*U3«’‹vÐïÁ-C¿yVŽ<9<
^

Ikke så oplysende...
Er der nogle der har en idé til hvordan jeg undgår at asp fortolker mine ikke-asp-filer???

Tak!!!

PS: HASTER!
Avatar billede polle007 Nybegynder
02. januar 2006 - 12:56 #1
http://support.microsoft.com/kb/q276488/

du skal nok have fat i ado stream i stedet for
Avatar billede tumpejoe Nybegynder
02. januar 2006 - 13:00 #2
Mange tak!!!! Works like a charm
Send et svar