Avatar billede popit Nybegynder
25. april 2001 - 17:31 Der er 17 kommentarer

mP3\'S

Er der nogle gode mp3 sider!!
Avatar billede keysersoze Guru
25. april 2001 - 17:32 #1
Avatar billede popit Nybegynder
25. april 2001 - 17:32 #2
specielt hvor man kan downloade backstreet boys: more than that
25. april 2001 - 17:37 #3
Jeg ved sq ikke om det er helt lovligt det der!

-Jonas
Avatar billede sukos Juniormester
25. april 2001 - 17:37 #4
Avatar billede makse Nybegynder
25. april 2001 - 17:38 #5
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

fra http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede keysersoze Guru
25. april 2001 - 17:38 #6
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

*Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.*

:o/
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
25. april 2001 - 17:39 #7
Søg på mymusic.dk

eller myMP3music.dk

- Rasmus
Avatar billede brianmp Nybegynder
25. april 2001 - 17:47 #8
keysersoze og sukos, er i ikke lidt for dumme når i svare på sådan et spørgsmål?
Avatar billede keysersoze Guru
25. april 2001 - 17:54 #9
hvorfor dog det?

mp3.com er der et reelt svar - og det er ikke engang ulovligt!
Avatar billede sukos Juniormester
25. april 2001 - 21:09 #10
http://www.mp3s4free.net
har eksisteret i mange år? Såvidt jeg kan se, er der ikke noget ULOVLIGT
Men du er måske musiker bmp?
Avatar billede keysersoze Guru
25. april 2001 - 21:30 #11
du kan da downloade musik du ikke har rettighederne til p[ den side sukos... s[ er den vel ikke lovlig!
Avatar billede sukos Juniormester
25. april 2001 - 21:46 #12
Hmm, det er den eneste side med mp3 jeg har som bookmark, og har været der 2 gange, men du har vel ret?
Kan man ikke slette sine egne svar????
Ser ikke så\'n ud.
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 14:25 #13
anyway - popit >> skal dette snart lukkes?
Avatar billede webwally Nybegynder
09. maj 2001 - 14:28 #14
Altså, på www.mp3.com kan du downloade tonsvis af gratis lovligt musik!

Der er også et hav af ulovlige MP3-sider derude, men du vil da vel hellere støtte kunstneren, ikke? *G*

Ellers som prøv Napster (www.napster.com) som (desværre?) fornyligt har fået filter på - men det er i hvert fald ganske lovligt.
Avatar billede qzar Nybegynder
09. maj 2001 - 20:36 #15
Napster er da vidst ikke helt lovligt!
Avatar billede webwally Nybegynder
09. maj 2001 - 20:37 #16
Hvad mener du? Napster er sgu da fuldt ud lovligt.
Avatar billede webwally Nybegynder
09. maj 2001 - 20:39 #17
Det skulle ikke lyde helt så surt som det kom til *s*