Avatar billede dr_demento Nybegynder
01. januar 2006 - 22:40 Der er 1 løsning

problemer med multisession arrays

Godaften eksperter.

Jeg sidder og roder med at lave et script, der skal hente nogle data fra mysql, som gemmes i arrays og udskrives i de releterede blogs. Men det går galt et eller andet sted, for der udskrives ikke data.

Det skal siges jeg først lige er begyndt at arbejde med multisession arrays, så riskioen for en dum "begynder fejl" er bestemt til stede.

Koden ser således ud :
(Bloggene der relaterer til sidevisningens id, gemmes i arrayet $sittesetting[content_blog])

<?

  #Id input
  $id_input = array(
  "input" => array(),
  "blog_id" => array(),
  "key" => array(),
  "content" => array());

//arrays til blogs
    foreach($sitesetting[content_blog] as $id => $blog_id)
{
            $query = mysql_query("SELECT * FROM id_data WHERE `data_id` = '$_GET[id]' AND `rel_id` = '$_GET[rel]' AND `blog_id` = '$blog_id' ");
            $fetch = mysql_fetch_array($query);

      foreach($fetch[id] as $placement_id => $id_blog_input) {
//Input til id
          $id_input[input]["$id_blog_input"] = "$fetch[input]";
          $id_input[blog_id]["$id_blog_input"] = "$blog_id";
          $id_input[key]["$id_blog_input"] = "$id";
//relationerne mellem blog og input sættes
            $sitesetting[content_rel_id]["$id_blog_input"] = "$fetch[id]";
  }

?>

<?
//udskriv data til blog
foreach($sitesetting[content_rel_id] as $placement_id => $blog_id ) {

echo "$id_input[input][".$blog_id."]" . "<br />";
}

?>

På forhånd tak!
Avatar billede dr_demento Nybegynder
21. januar 2006 - 14:46 #1
lukker