Avatar billede lemche Nybegynder
01. januar 2006 - 21:46 Der er 7 kommentarer

Findes denne Group Policy

Hejsa

Jeg har brug for en GP som logger folk af efter XX minutters idel time.

Jeg mener ikke jeg er stødt på den i GP sættet.

Hvis den finde hvor ligger den så ??

/Lemche
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 22:00 #1
Så vidt jeg ved findes den ikke, Nej, da det generelt da også vil være en dårlig idé (efter min mening).

Du kan dog vist få en Screensaver som kan lave det for dig.
Avatar billede lemche Nybegynder
01. januar 2006 - 22:07 #2
Det er ikke normalt at jeg ville gøre dette, men har en lille gruppe PC'er hvor det ville være rart at kunne dette.

Med hensyn til screensaveren, takker jeg pænt nej tak.

/Lemche
Avatar billede leif Seniormester
01. januar 2006 - 22:36 #3
Hvorfor er det ikke iorden med en screensaver ?

Hvis du skriver hvorfor der er behov findes der måske andre løsninger.
Avatar billede screem_brille Novice
01. januar 2006 - 23:07 #4
enig med leif i begge hans indlæg (ville hjælpe meget hvis man kendte grunden til denne specielle opsætning)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. januar 2006 - 15:08 #5
Det kan gøres med Terminal services configuration > RDP-tcp properties under session her kan du sætte det op... det er for hele den server.. dvs. alle på den server...
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
18. januar 2006 - 21:38 #6
Du skal bruge local policy på TS server, der kan du sætte idel time til det antal minutter du ønsker men vil fraråde det.

Du kan også sætte i samme policy tid på hvornår folk må logge ind.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 17:01 #7
brug for mere hjælp ?