Avatar billede bebse01 Nybegynder
01. januar 2006 - 18:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3D præsentation

Hejsa

Vi har brug for en person der kan lave en 3D præsentation af en PC mus.

Nogen der kan hjælpe med sådan en opgave ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2006 - 19:43 #1
Hvad vil i give for det?
Avatar billede bebse01 Nybegynder
01. januar 2006 - 19:52 #2
Svært at sige da vi ikke kender prisniveauet og omfanget af opgaven 100%. Men du har vel en timepris og et ca. antal timer sådan en opgave vil tage ?

Så kan det måske blive til mere...
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. januar 2006 - 22:45 #3
Hvis det ikke giver pote her, så ville jeg prøve på www.3dmaxer.dk hvor der sidder mange dygtige 3d folk, de er fra helt unge til helt gamle og i alle niveauer.

De har også en kategori til betalte jobs.

Held og lykke med det.
Avatar billede japping Nybegynder
02. januar 2006 - 22:23 #4
Jeg kan godt hjælpe MEN hvad har du brug for ?

Er det en almindelig 3D tegning i f.eks. SolidWorks ? Har du specielle krav til design og overflader ? hvilken detaljeringsgrad ønsker du ?

Hvis det er en lamindelig mus grov 3D tegning koster det sikkert kr. 600,-.
Avatar billede bebse01 Nybegynder
02. januar 2006 - 22:28 #5
Hejsa

Lyder som om du har det vi skal have lavet. Jeg må tilstå at jeg intet kender til Solidworks men hvis du har en mail vil jeg meget gerne prøve at forklare dig opgaven yderligere der.
Avatar billede japping Nybegynder
03. januar 2006 - 00:19 #6
kig ind på www.jp-engineering.dk og find min e-mail der. Hvis ikke jeg tager opgaven kender jeg sikket en i mit netværk som er interesseret.

Info. til eksperten.dk: ved konstruktion af bla. maskiner, komponenter og emner anvendes ofte 3D tegneprogrammer. De mest benyttede 3D tegneprogrammer inden for makinkonstruktion er i dag Pro/Engineering og SolidWorks. Efter 3D tegningen er lavet kan man let skabe 2D maskintegninger til fremstilling og produktion. Programmerne koster fra ca. kr. 60.000,- og opefter.