Avatar billede duckie2 Nybegynder
29. december 2005 - 23:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

manual til tv

Hejsa

Min far har købt et stort dayton fladskærm´s tv. Han har ikke fået manual med til fjerneren og har nu problemer med, at få det sat korrekt op! Sælgeren skaber sig vildt og det ser ikke ud til at han vil skaffe det manual.

Så hvis du kan finde en hjemmeside eller noget lignen til overstående produkt hvorman online eller kan downloade manualen er der 200 p på vej til dig
Avatar billede screem_brille Novice
29. december 2005 - 23:25 #1
hanSKAL levere en maual (hvis den da ikek var med ) der SKAL medfølge en dansk bruger manual til alt elektronisk udstyr (står et eller andet sted i en lov, kan ikke huske hvor det er lige nu)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. december 2005 - 23:26 #2
model nr ??
Avatar billede duckie2 Nybegynder
29. december 2005 - 23:35 #3
Det er vi klar over. Men hvis han nægter skal vi jo til at blande advokat med ind i det......og for en manual.....nej det gider vi ikke..

problemet er bare, at det eneste jeg lige kan finde på dayton er vdo
Avatar billede screem_brille Novice
29. december 2005 - 23:37 #4
næ det koster 80 (eller 100) kr så tager forbrugerrådet sig af det ;) (varen skal bare koste over 500)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. december 2005 - 00:17 #5
Der må stå numre eller andet som fortæller hvad det er for en model (på bagsiden)
Søgning på dayton vdo giver kun resultater omhandlende ting til bil...
Avatar billede duckie2 Nybegynder
30. december 2005 - 00:23 #6
tvét har intet med vdo at kører . Så det skal du endelig ikke søge på!

Undersige nærmere hvad model det er!!!
Avatar billede bak Forsker
02. januar 2006 - 21:35 #7
trot du ikke det er et daytron istedet. Det hitter ihvertfald bedre :-)
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 21:40 #8
bak det ville ikke hitte her ;) (ej sorry kunne ikke lade være *GG*)
Avatar billede bak Forsker
02. januar 2006 - 21:43 #9
*gg*
Avatar billede duckie2 Nybegynder
06. januar 2006 - 19:15 #10
den hedder dayton men er produceret af Daewoo (bilfabrikanten)

den har et model nr: VPS 4210 - 1

puhaa hjælper det?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
17. april 2006 - 11:35 #11
lukker