Avatar billede us_clom Nybegynder
29. december 2005 - 14:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedste Spyware scannere mm.

Hvilke programmer er bedst til at fjerne spyware o.lign? Der er simpelthen et utal af programmer - og nogle er dem fungerer nærmest selv som spyware.

En, der har en god kombination af flere programmer eller bare ét program, der fungerer optimalt?

På forhånd tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2005 - 15:02 #1
Disse mennesker ved hvad de taler om! http://www.spywarefri.dk/
Avatar billede us_clom Nybegynder
29. december 2005 - 15:05 #2
Mange tak! Den ser god ud! ;) Har du nogle bestemte, du vil anbefale - eller skal jeg bare gå løs på dem?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2005 - 15:07 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2005 - 15:10 #4
SpywareBlaster
ie-spyad
SpywareGuard
IE PRIVACY KEEPER

Disse fire har jeg selv brugt med stort held.
29. december 2005 - 15:15 #5
... og så selvfølgelig holde sin putter opdateret mht WindowsUpdate...

Og alm. 'snus fornuft' mht Internet brug...
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2005 - 15:19 #6
Det vil sikkert være en god idé at få din computer kigget efter af de dygtige eksperter herinde.

Lav et spørgsmål i virus-kattegorien indeholdende en HijackThis Log, så skal du nok få den renset for snavset.

Her en en vejledning i HJT samt link til at downloade. http://www.spywarefri.dk/manualer/hijackthis-manual.htm
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2005 - 15:20 #7
Tak for point.  c",)