Avatar billede bobmarley Nybegynder
28. december 2005 - 21:28 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Komprimering af .avi (skal vises på en hjemmeside)

Halløj eksperter

Jeg har en .avi fil på 36MB, som jeg godt kunne tænke mig at få gjort lidt mindre. Hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2005 - 21:35 #1
Du kan hente VirtualDub, og nedsætte højden og breden på filmen, og måske sætte frameraten ned.

Du kan også overveje at komprimere den til f.eks. DivX, men det kræver at dem der ser filmen også har installeret DivX

Michael
28. december 2005 - 22:03 #2
Det spm. har vist været her før - mit alternative forslag:
[WindowsMovieMaker 2] ???

Måske nogle yderliger trix via: http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film
Avatar billede bobmarley Nybegynder
28. december 2005 - 22:07 #4
Følger op på?
Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2005 - 22:09 #5
Ja, altså lukke de spørgsmål som er færdige!
Avatar billede bobmarley Nybegynder
28. december 2005 - 22:13 #6
Hmmm.. jeg har ikke helt fattet det.. skal dem der har besvaret ens spørgsmål ikke selv finde ud af at trykke svar?
Avatar billede mtj111 Novice
28. december 2005 - 22:16 #7
Jo, hvis de er sikre på at du kan bruge deres svar.

Ellers er det dit ansvar at sige hvilke kommentarer du kunne bruge, sådan at brugere kan oprette et svar, som du accepterer.

I det spørgsmål hvor du selv har lagt et svar, skal du huske selv at trykke på accepter.
Avatar billede bobmarley Nybegynder
28. december 2005 - 22:24 #8
Okay, det gør jeg så :)

Det der WindowsMovieMaker var sørme smart, for en dummy som mig :p
Jeg fik det til at fungere
Avatar billede bobmarley Nybegynder
28. december 2005 - 22:38 #9
skal du så ikke ikk esvare dr1?
28. december 2005 - 22:46 #10
Nemlig...

Det var et [svar] ...
28. december 2005 - 22:47 #11
Makér mit navn i boxen venstre og klaske [accepter] ... for at lukke pænt...
Avatar billede bobmarley Nybegynder
28. december 2005 - 22:48 #12
smukt