Avatar billede mad_maniac Nybegynder
28. december 2005 - 13:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kerio på mce

Ville lige høre om der er nogle som har erfaring med at kører kerio mailserver sammen med windows media center.
Avatar billede screem_brille Novice
28. december 2005 - 13:33 #1
kan ikke forestille mig der skulle være noget galt i det.
Avatar billede mad_maniac Nybegynder
28. december 2005 - 13:39 #2
det vil jeg heller ikke tro da mce er en overbygning af xp, men har ikke lyst til at ligge min computer ned, instalere mce, for at finde ud af at det ikke virker, og så få lov til at gå tilbage til xp, igen.

Såå, hvis der er nogen der rent praktisk har prøvet det hører jeg meget gerne fra jer.
Avatar billede screem_brille Novice
28. december 2005 - 13:44 #3
tvivler jeg på der er, normalt kører man jo ikke kms på en xp, men på en server
Avatar billede mad_maniac Nybegynder
28. december 2005 - 13:51 #4
Nu er jeg heller ikke helt nogmal:-)

Har bygget mig en pc som er sat op på loftet hvis primære formål er at være en meie center computer, men da den nu aligevel står der og kører i døgndrift har jeg valgt at have min egen mailserverpå den samtidig. kerio kører i øvrigt upåklageligt under xp, men der er nu også kun tre brugere sat op på den.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 18:12 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede mad_maniac Nybegynder
21. januar 2008 - 14:08 #6
lukket