Avatar billede listige_luc Praktikant
24. december 2005 - 11:43 Der er 1 løsning

Ekstern harddisk vil ikke køre USB 2.0

Hejsa!

Jeg har surfet lidt rundt herinde, men jeg har ikke kunnet finde en løsning på mit problem.

Jeg har en ekstern hd i en case, som bare ikke vil køre i USB 2.0, så den er temmelig langsom. Det pudsige er at jeg har en printer som kører helt fint, jeg har en udvidet driver under USB controllere og jeg har prøvet på to computere med samme resultat. Jeg har prøvet at geninstallere USB controllere - ingen forskel.

Efterhånden hælder jeg til at det er en fejl i casen, da jeg ikke havde dette problem inden jeg byttede den. Den havde problemer med at starte op hver gang. Efter jeg fik den tilbage har den tændt hver gang, men kører ved nedsat hastighed. Håbet om at det "bare" er en indstilling, der skal fikses, er der endnu, da det er noget nemmere end at skulle returnere den igen.

Jeg satser på at prøve den på en tredje computer, som jeg ikke har haft noget at gøre med, men det gør nok ikke den store forskel, så alle forslag, som ikke har med ombytning af casen at gøre, er jeg klar på.

Ellers glædelig jul og godt nytår. :-)
Avatar billede listige_luc Praktikant
04. august 2006 - 21:45 #1
Casen var defekt.