Avatar billede qong Nybegynder
20. december 2005 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forliste koder til spil

Kan ikke finde mit hæfte med koder til Medal of Honour: Allied Assault Deluxe Edition med Spearhead, findes der en eller anden lovlig måde at få fat på dem igen?
m.v.h. Qong
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
20. december 2005 - 22:09 #1
http://support.ea.dk/

Har du mistet dit serienummer eller er det ikke vedlagt?
Serienummeret står enten bag på manualen eller på en sticker under Cd'en.

Men har du nu alligevel glemt serienummeret, eller er det ikke printet,
så fortvivl ikke. Det du gør er, at sende den originale cd ind til os
på addressen:

Electronic Arts
Gammel Lundtoftevej 1E, 2
2800 Kongens Lyngby
Att: CS

Så sender vi dig et nyt serienummer.

PS: Husk at skrive i brevet at du har mistet serienummeret, og den adresse vi
skal sende det tilbage til.
Avatar billede qong Nybegynder
21. december 2005 - 16:56 #2
Det lyder godt halvamatoer, har mistet manualen med numrene, både allied assault og spearhead, 3 skiver skal i have dem alle?
m.v.h. Qong
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
21. december 2005 - 19:32 #3
Jeg gætter på de skal have alle - jeg referer bare fra hjemmesiden. :-) God Jul
Avatar billede qong Nybegynder
21. december 2005 - 21:21 #4
Ok :o)  tak i lige måde