Avatar billede zkyhn Nybegynder
20. december 2005 - 15:30 Der er 8 kommentarer

Hvilken brænder er bedst

Jeg har diskuteret meget med en af mine venner omkring dvd-brændere og vi kan ikke blive enige om hvad der er bedst. Han siger at Plextor er den bedste og brændere son NEC er så dårlige til at brænde at de kun lige virker. Hvad er jeres mening
Avatar billede huset Praktikant
20. december 2005 - 16:40 #1
Bruger ikke andet end NEC og har aldrig haft problemer
Avatar billede arne_v Ekspert
20. december 2005 - 18:52 #2
Som hovedregel: tro aldrig på folk som siger at kun brand XXX duer og alle
de andre er noget bras

selvfølgelig kan der være forskel på kvalitets mærker og billige mærker, men
der er normalt altid flere kvalitets mærker

og hvis noget er helt standard (i dette tilfælde: samme brænde hastighed og
samme typer medier som alle andre) så tror jeg endda at forskellen på kvalitets
mærker og billige mærker er meget lille
Avatar billede off-line Nybegynder
20. december 2005 - 19:38 #3
Enig med arne v. Jeg har en Lite-on brænder til bare 445 kr. og den brænder
som den skal, hver gang.
Avatar billede donby Nybegynder
21. december 2005 - 11:21 #4
som hovedregel kigger jeg personligt på hvor gode det enkelte firma er til at komme med firmware opdateringer.. har gode erfaringer med plextor, lite-on og ben-q.. er osse enig med arne.v

p.s - arne.v kan jeg ikke få dig til at kigge på http://eksperten.dk/spm/671442  du plejer jo at være " the man "
Avatar billede arne_v Ekspert
21. december 2005 - 14:38 #5
jeg har set den

(men indenfor compiler teknologi er jeg ikke nogen stor ekspert - der er datalogerne bedre)
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 09:19 #6
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:39 #7
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:53 #8
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?