Avatar billede meelby Nybegynder
18. december 2005 - 01:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

oPopup.document.href

Jeg ønsker at få et popup vindue, hvor data kommer fra en ASP side, således at det bliver dynamisk? - Men funktionen oPopup.document.href virker ikke! - Er der nogen der kan komme med en løsning

function popupvindue(url, Brede, Hojde)
{
    var oPopup = window.createPopup();
    var lefter = event.clientX;
    var leftoff = event.offsetX;
    var topper = event.clientY;
    var topoff = event.offsetY;
    oPopup.show(lefter - leftoff - 20, topper - topoff + 22, Brede, Hojde, url);
    return false;
}

HTML:
<a href="java script:popupvindue('Menu.asp',200,300);">Menu</a>
Avatar billede roenving Novice
18. december 2005 - 06:06 #1
Whaddd ...

-- hvor bruger du referencen til din popup ?-)

-- og du er selvfølgelig opmærksom på, at op til en femtedel af dine står af, når du kræver at de bruger en IE5.5.+ !-)
Avatar billede meelby Nybegynder
18. december 2005 - 11:27 #2
Det med >=IE5.5 er jeg bevist om, og klare det via default.asp:)

Pointen er at jeg ville lave en dynamisk menu, og tænkte på at man ved click skulle få en popup som skulle indlæses via en menu.asp - hvor jeg udtrækker fra DB. Jeg kan bare ikke få popup til direkte at indlæse fra menu.asp...

Jeg ved godt at jeg kan indsætte en DIV med resultaterne fra Menu.asp, men tænkte at det ville værer dobbelt konfetti - Nu har jeg søgt på nettet og jeg må nok se i øjne at det ikke kan lade sig gøre!

Men har du/I ideer til en anden løsning, ville jeg gerne høre fra jer.
/Meelby
Avatar billede roenving Novice
19. december 2005 - 04:18 #3
Ifølge min reference kan man kun fylde indhold i en popup ved hjælp af script, hvis man skal bruge en url til en side skal man bruge showModalDialog eller showModelessDialog ...

Se f.eks. http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/methods/showmodaldialog.asp !-)
Avatar billede meelby Nybegynder
20. december 2005 - 16:49 #4
Lukker
Avatar billede roenving Novice
21. december 2005 - 12:46 #5
Okay ?-)