Avatar billede mhau Nybegynder
17. december 2005 - 21:02 Der er 4 kommentarer

Spil i Flash

Hvad vil det koste at få lavet et spil lignende følgende med en highscoreliste og mulighed for at udfordre en ven?

http://www.kalaaleq.com/napatoq.swf

Bare et cirka-bud.

På forhånd tak! :)

Med venlig hilsen
Martin Haugaard
Avatar billede helle100 Nybegynder
18. december 2005 - 18:45 #1
Hvis dig og din ven tilmelder jer her www.nacros.net, så er der highscoreliste samt 200 andre spil i kan spille mod hinanden.

Homerun som spillet hedder, kan findes her: http://www.nacros.net/forum/index.php?act=Arcade&do=play&gameid=286
Avatar billede mhau Nybegynder
18. december 2005 - 20:01 #2
helle100 > Det var sådan set ikke det, der var spørgsmålet.
Spørgsmålet var:
"Hvad vil det koste at få lavet et spil lignende følgende med en highscoreliste og mulighed for at udfordre en ven?"

Ellers tak for hjælpen :S

I øvrigt kan man ikke udfordre en ven i spillet Homerun?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
15. januar 2006 - 00:13 #3
Et bud kunne være over 5k.

Der skal laves animation, lyd og programmering - det løber hurtigt op i 20-30 timers arbejde hvis ikke mere :-D
Avatar billede pulento Nybegynder
14. marts 2006 - 12:17 #4
Hej Martin.

Jeg er uddannet Cand. IT- i design, kommunikation og medier fra ITU og har beskæftiget mig meget med programmering i Action Script 1 og 2. jeg har udviklet et online strategi computerspil for børn fra 8 år og opefter. Spillet kan findes og spilles på

http://www.flotdesign.dk/KampenOmNazuk/KampenOmNazuk.swf

Du kan enten overveje dette spil eller kan vi snakke om at implementere noget helt andet, det bestemmer du selv.

Hvis du har brug for yderligere oplysninger, er du meget velkomne til at kontakte mig.

Ring eller send en mail.

flotdesign@flotdesign.dk