Avatar billede ulriks Nybegynder
17. december 2005 - 17:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

POST fra pop up window til parent window

Hvordan kan jeg sende informationer fra en form i et pop-up vindue til et php script i det vindue der lavede pop-uppen?

Mvh
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. december 2005 - 17:57 #1
ved hjælp af sessions. Gem POST værdien i en session således:

<?
session_start();

$_SESSION['bla'] = $_POST[din_værdi];

//sidens indhold
?>

og udskriv POST værdien således:

<?
session_start();

echo $_SESSION['bla'];

//sidens indhold
?>
Avatar billede ulriks Nybegynder
17. december 2005 - 17:58 #2
kool - tak!
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. december 2005 - 18:00 #3
Så lidt, har lige kigget i dine oprettede spørgsmål, du har et par åbne spørgsmål, med svar i. Husk lige at acceptere dit svar som er kommet, det er nemlig god stil. :)
Avatar billede ulriks Nybegynder
17. december 2005 - 18:01 #4
Troede det var nok at klikke på 'Accepter'?
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. december 2005 - 18:04 #5
Nej hehe, man skal markere navnet i kassen ved siden af, og derefter klikke på Accepter ;-)
Avatar billede ulriks Nybegynder
17. december 2005 - 18:05 #6
Tåbelige jeg - takker!
Avatar billede udvikler Nybegynder
17. december 2005 - 18:05 #7
Det mig der takker
Avatar billede ulriks Nybegynder
17. december 2005 - 18:24 #8
Nu har jeg lige prøvet, og kan det passe at jeg manuelt skal refreshe parent vinduet for at læse sennion'en?

Har prøvet med window.opener.location.reload(); i pop-up vinduet, og parent siden rereshes, men fra en cache ellern oget