Avatar billede laibach Nybegynder
15. december 2005 - 11:46 Der er 1 kommentar

skærm laver langstrakt grafik.

Problem: En ældre Amitech plug and play skærm har pludselig fået en lodret border, og viser dermed langstrakt grafik.
Har prøvet at ændre indstillinger på grafikkortet( Ati Radeon 9250) uden held.
Skærmen er også mindre i opstarten i setup og lige før xp starter.
Jeg tænkte gammel lorteskærm også rimeligt slidt osv. køb en ny !
Men så startede jeg aquamark, og her fyldte billedet hele skærmen (ved 1024*768*32 ).
Jeg kører normalt 800*600 da jeg hader hakkeri.
Mit spørgsmål: er problemet grafikkortet eller skærmen, og
hvordan fanden kan den pludselig fylde hele skærmen i XP når den ikke kan i bios opstarten ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. december 2005 - 11:57 #1
Forkert katagori.

Desuden må du ikke oprette samme spørgsmål flere gange: http://www.eksperten.dk/spm/672277

Lyder som en defekt skærm, men lån lige en anden skærm til at teste det med.