Avatar billede na_pa_kraftidiot Nybegynder
15. december 2005 - 10:31 Der er 26 kommentarer

Mest optimale slangebøsse

Jeg sidder inde med et spørgsmål, som måske kun jagt-mennesker kan svare på...

Spørgsmålet lyder:
Hvordan laver man den mest heftige slangebøsse der kan orme sig ind små fugles hoveder???
Avatar billede datasource Nybegynder
15. december 2005 - 10:32 #1
Man laver den af aluminiums-rør, og aerobic elastikker !
Avatar billede egr_sli Nybegynder
15. december 2005 - 10:35 #2
hvad er detfor et spørgsmål?
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. december 2005 - 10:52 #3
Ny bruger... kraftidiot... passende navn.. ikke så originalt... men passende..
Avatar billede lucas2000 Novice
15. december 2005 - 11:32 #4
Tsk tsk ...
Avatar billede tyl Nybegynder
15. december 2005 - 14:17 #5
Hold da kæft, et lortespørgsmål.
Avatar billede dang Praktikant
15. december 2005 - 21:38 #6
Man skal læse meget før man falder af stolen ! Hvad vil du få ud af at skyde små fugle med en slangebøsse ! Den er mega upresis, så chancen for at du bare skader det arme dyr er overhængende stor.... jeg fatter ikke dræberliderlige folk som dig og håber inderligt at både dig og dit afkom bliver snittet af en højre svingende lastbil :/
Avatar billede tyl Nybegynder
15. december 2005 - 23:43 #7
Ej. Hans afkom bør ikke lide last, med mindre, han har opdraget dem på samme hovedløse måde, som han selv er blevet opdraget som barn. Men hvis dette er tilfældet, er det naturligvis iorden, at disse også står til udslettelse af et grumt, stort fartøj

( :D )
Avatar billede martin_moth Mester
16. december 2005 - 15:55 #8
Rolig nu - han spørger bare hvordan man laver en slangebøsse. Der står ikke direkte, at han vil bruge den.

Så lad nu være med at ønske at han kommer ud i et trafikuheld - underligt at ønske det for fremmede mennesker...

kraftidiot: Måske skulle du præciserer. Hvad vil du skyde med? Hvilken afstand?Hvad vil du skyde på?
Men forvent ikke den store hjælp med den måde du fremstiler de kræ, der åbenbart er elsket af alle andre, på.
Avatar billede dang Praktikant
16. december 2005 - 16:23 #9
Citat:
Hvordan laver man den mest heftige slangebøsse der kan orme sig ind små fugles hoveder???

Desværre her jeg set lidt for mange gange at børn lærer af deres forældre, og hvad skulle de ellers ! Monkey see, monkey doo !
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. december 2005 - 16:38 #10
lol dang :)

martin_moth> Det er hans første spørgsmål. Han har oprettet en profil på et IT-forum for blot at kunne stille det spørgsmål. Og det synes du virker seriøst?

Det overrasker mig at hans profil ikke er blevet slettet...
Avatar billede dang Praktikant
17. december 2005 - 13:26 #11
Er det ikke på tide at få lukket det her spm.
Avatar billede martin_moth Mester
17. december 2005 - 14:49 #12
Så så rolig nu.

OK - et kikset spørgsmål. Tilmed det første han stiller.

MEN ligefrem at ønske at han og hans afkom kommer ud for trafikuheld - er det ikke lige at gå til kanten?

Og hvorfor skulle profilen slettes - det er jo under kategorien "fri debat" - der må man spørge om stort set alt.

Enig - han opfører sig klodset. Men så heller ikke mere. Men vis dig nu fra din gode side, kraftidiot, følg op på spørgsmålet eller luk det :o)
Avatar billede dang Praktikant
18. december 2005 - 01:18 #13
Tjaeeee, der hvor jeg kommer fra er der ingen undskyldning for at udsætte dyr for unødig overlast, og det mener jeg at lave et hjemmelavet primitivt våben som man derefter vil prøve at dræbe dem med er ! Men ok, mennesker er jo mere end dyr..... fordi dyr har jo hverken følelser eller kan mærke smerte ! Så er det ok at påføre dem smerte !
Avatar billede martin_moth Mester
19. december 2005 - 08:50 #14
danq: Der hvor jeg kommer fra ønsker vi ikke at fremmede mennesker - og deres "afkom" - skal blive kørt af lastbiler fordi de stiller et spørgsmål.

Tænk hvis nogen ønskede dig i en trafikulykke fordi din far eller mor havde stillet et spørgsmål i et forum.

Meget mærkelig mand...

Nå - denne tråd er vist klar til at lukke
Avatar billede dang Praktikant
19. december 2005 - 17:44 #15
martin_moth: men det er ikke mærkeligt at lave et redskab der kan skade dyr...... det er da vist dig der er lidt mærkelig !
Avatar billede martin_moth Mester
19. december 2005 - 17:54 #16
Hør nu her:

Selvfølgelig er det ikke fedt at skyde fugle - men det er da 10 gange mere latterligt at ønske at han eller hans børn (hvad har DE gjort) skal blive snittet af en lastbil...
Avatar billede dang Praktikant
19. december 2005 - 18:09 #17
du skal ikke "hør nu her" mig, hvad jeg ønsker folk er helt min egen sag !
EOD
Avatar billede martin_moth Mester
19. december 2005 - 19:51 #18
Hør nu her - du brokker dig over, at en antyder at han vil skyde en fugl med en slangebøsse - men kan ikke se det forkerte i at du ønsker at han og hans børn skal rammes af en lastbil... Glem det - det trænger ikke igennem
Avatar billede egr_sli Nybegynder
20. december 2005 - 14:20 #19
Jeg vil nu give martin_moth ret!
Ja, det er et meget mærkeligt spørgsmål
Ja, det er da ikke rigtig

Men når du siger at du ønsker hans familie bliver ramt af en lastbil, tvivler jeg på hvem der er psykopater/den mærkelige!

Ved godt man ikke kan sammenligne disse to ting, men hvad vælger man når det gælder døden, en lille fugl er en hel familie?
Avatar billede knaseren Nybegynder
21. december 2005 - 12:49 #20
er det en lille uskyldig fugl eller en familie som udøver ulovlige ting?
Avatar billede datasource Nybegynder
24. december 2005 - 12:29 #21
Jeg synes godt nok der er blevet svaret alt andet end på hans spørgsmål.
Det er da fuldstændig ligemeget hvad han skal bruge den til.
Avatar billede martin_moth Mester
24. december 2005 - 13:15 #22
tror tråden er død - kraftidiot er aldrig vendt tilbage, selvom han er blevet bedt om det ( 16/12-2005 15:55:52 )
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. december 2005 - 15:13 #23
Geee tror du...  ;)

Den har da været død fra starten. En lang flamewar.
Jeg forstår stadig ikke at den ikke er blevet slettet.
Avatar billede na_pa_kraftidiot Nybegynder
26. december 2005 - 17:17 #24
Jamen, der er jo ingen grænser!!!
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. december 2005 - 18:39 #25
Hvilken ævne til at artikulere sine holdninger, vi ser her hos den unge herre.
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. december 2005 - 18:40 #26
Evne*  ups