Avatar billede sponsorship Nybegynder
14. december 2005 - 23:01 Der er 2 kommentarer

PHP/Open Source Site/Portal til IT-Sponsorater

Hvem kan hjælpe PHP/Open Source Site/Portal til IT-Sponsorater

Kan du eller kender du nogle der kan hjælpe os med at udvikle en PHP baseret nyhedsportal. Vi har lavet en kravspeks så den burde være klar til at går igang med. Der vil ikke være tale om vildt mange funktioner til at staret med men sitet/portalen skal laves sådan at vi løbende kan tilføre flere nye funktioner/modules etc..

Bl.a. skal vi på sitet/portal have et IT-Sponsorat som vil gøre det muligt for os f.eks. at tilbyde alle der har mulighed for at skabe traffik til vores site og eller tilbyde andre webmaster/webdesign/SEO/PHP programmering etc.. at optjene "Points" som giver dem der vil deltage at kunne købe IT Hardware til MEGET fordelagtige priser. Det kan f.eks. være en IBM xSeries 225 (se pris og specifikationer her http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=74609) "pris" = 1500 kliks til vores site. USB 256 Mb = 100 kliks etc... Vi har Masser af IT hardware MEN mangler et site/program hvor man kan se hvilke produkter vi tilbyder sponsorater på og så med plads til de Bannere, SponsorLinks, etc.. som dem der vil være med kan bruge. Også manggler vi jo et tracking system til at tælle antal kliks man skaber og ikke mindst en online admin modul så du som deltager altid kan se og følge med i hvormange kliks du har fået skabt. Et spændende projekt som vil glæde mange da vi har muligheder for at tilbyde MEGET ATTRATIVT priser på næsten alt IT Hardware.

Så kan du hjælpe os med at få lavet dette system (alá et affiliate system)eller kender du nogle der kan må du meget gerne bede dem om at skrive til os så vi kan komme igang hurtigst muligt.

Kontakt mig venligst enten på email: hr@globalidentiy.dk eller via vores site www.elibitum.dk
Avatar billede dgivoni Nybegynder
15. december 2005 - 17:25 #1
Hej Sponsorship,

Er det en betalt opgave, eller "frivillig" hjælp?

mvh,
David Givoni
Avatar billede sponsorship Nybegynder
24. januar 2006 - 21:50 #2
Betalt naturligvis