Avatar billede marville Nybegynder
14. december 2005 - 21:15 Der er 2 kommentarer

B-one problemer

Så er jeg på vippen til at blive sindsyg.
Jeg har en PHP fil, der via Flash opretter en bruger og sender true/false svar tilbage til min Flash fil, alt efter om brugeren findes eller ej. Jeg har siddet og testet fra EasyPHP localhost; det virker! Idet jeg uploader det til mit domæne på B-one, vil den stadig gerne putte brugerne ind i databasen og sende svar tilbage. Min flash fil, modtager også svar, men opfatter det hele som false! Jeg er 99.999% sikker på at det ikke er et Flashspørgsmål, derfor ryger det ind under PHP! Register Globals er sat til On og jeg også prøvet at sætte det til Off. Begge dele, uden held! Er der nogle der kan hjælpe mig med denne pain, så er I for vilde :)
Avatar billede master_orion Nybegynder
14. december 2005 - 22:20 #1
Hej, Marville

Det ville gøre det hele lidt lettere hvis vi vidst lidt mere om din php kode. Fx. hvordan du sender din true/false rundt. Er med det POST-GET? eller noget SESSIONS?
Avatar billede marville Nybegynder
14. december 2005 - 22:49 #2
true/false, gør jeg ganske enkelt sådan:
if(mysql_affected_rows()>0)
{
echo "&status=0";
}else{
echo "&status=1";
}
- Dette har virket fint indtil jeg rykkede til b-one. Jeg får som sagt også et status=0 el. status=1 i min browser. Min umiddelbare tanke er, at det hænger sammen med B-one´s servere. Jeg har iøvrigt sat script versionen op til PHP5.