Avatar billede e-koncept Nybegynder
24. april 2001 - 13:56 Der er 9 kommentarer

Er du musiker og fra esbjerg se her

Goddag
JEg er en el bassist fra Esbjerg Ø mere specefikt Andrup og jeg er en af de eneste der hører gammel musik som F.eks The Rolling Stones, Jimi Hendrix, gasolin, Led Zeppelin, Deep Purple min største idoler /band er The Rolling Stones. LAd os vende tilbage til spørgsmålet jeg vil høre om der var nogen fra esbjerg gerne en eller to guitarister en trommer slager og sanger og gerne klaver som også intereserer sig for denne slags musik jeg har næcnt ovensåtende og intereseret i at vi så kunne spille sammen få et band op og stå??? . Jeg går selv på Esbjerg Musik Skole/Kultur Skole \"Glad for det\"!!!!! jeg er ikke en haj til det med noder !!!! . er du/i intereseret så mail mig på kreller@krellers.dk

MVH kristian
Avatar billede kong7 Nybegynder
24. april 2001 - 13:58 #1
Hmm..*S* Nej tak..*S*
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 14:05 #2
Jeg har selv længe ledt efter et band - jeg spiller keyboard, guitar og trommer - desværre er jeg fra Horsens så det er vist lige langt nok hjemmefra.
Avatar billede e-koncept Nybegynder
24. april 2001 - 14:06 #3
morten_dyrekilde >> jaaaa det er det vist !!!!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 14:09 #4
Vi er ellers meget enige om musik kan jeg se. Hvordan har du det med The Doors og Pink Floyd?
Avatar billede e-koncept Nybegynder
24. april 2001 - 14:14 #5
morten_dyrekilde >> The Doors lytter jeg også rimelig meget til syntes også Pink Floyd har ikke nogen cd\'er med em men min Fattert har nogen lp\'er jeg hører så tit jeg kan
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 14:19 #6
pink-floyd cd\'ere er også alt for dyre...

De kalder det kult og sætter prisen 50 kr op! Til gengæld er det også rigtig god musik.
Avatar billede e-koncept Nybegynder
24. april 2001 - 14:28 #7
Tjahhhh hvis de er sikker på det er kult så kan cd\'erne godt koste lidt mere

Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 14:43 #8
Måske skulle du prøve at spørge i den lokale musikforretning. Nede i vores musikbutik kan man hænge en seddel op om at man søger en et eller andet til sit band.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
02. juni 2002 - 18:47 #9
Ja eller prøv at skrive en artikkel i den blå avis! Det giver bonus! Eller på den lokale musikskole (hvis der da er en der)...

/KantoRaZa\