Avatar billede t-m-s Nybegynder
13. december 2005 - 20:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ipod nano fejl?!

Hej,
Jeg skullge lige på tanken og skulle have min ipod nano med.. men den vil ikke tænde.. tror at den er løbet tør for strøm, så sætter den til opladning.. men der så tænder den, og der kommer et advarsels logo samt en tekst " www.apple.com/support/ipod"

Har prøvet at "genstarte den" samme fejl..
Andre der har prøvet det? Syns det er ret skod. :(

Har købt den på apples hjemmeside, hvor får jeg så byttet den henne, hvis det er det eneste der er at gøre.

mvh
Tim
Avatar billede Six Nybegynder
13. december 2005 - 21:18 #1
Der er vel ikke andet for end at kontakte forhandleren, du skriver du købte den via deres site, så må du også kunne finde kontaktoplysninger derinde mht. reklamation. Skriv en mail til dem om hvad du skal gøre for at løse problemet eller få byttet din vare.
Avatar billede Six Nybegynder
13. december 2005 - 21:20 #2
Solving Problems
If your iPod won't respond when you turn it on, displays the missing folder icon, won't play your songs, or if you have other problems, just remember the Five Rs — Reset, Retry, Restart, Reinstall, and Restore.

These fast fixes will solve most problems with your iPod and get you up and rockin' in no time.

Svarer det til dit problem ?
Avatar billede Six Nybegynder
13. december 2005 - 21:22 #3
Kig eventuelt på disse links. Der er film der fortæller hvad du skal gøre for at løse dine problemer:
http://www.apple.com/support/ipod/tutorial/ip_gettingstarted_t16.html
http://www.apple.com/support/ipod/tutorial/ip_gettingstarted_t17.html
Avatar billede Six Nybegynder
02. februar 2006 - 16:59 #4
Svar