Avatar billede kij Nybegynder
13. december 2005 - 14:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Administrator søger

Hjælp til Debian servere søges. Vedligeholdelse, opgradering, installation af scripts o.lign. Afregnes pr. time eller pr. opgave efter aftale, gerne en moms registreret. mvh. K. Jørgensen
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. december 2005 - 14:59 #1
Hmm....
Gad vide hvad kategorien "Opgaver" skal bruges til?

Er de 60 point fordelt som timeløn? eller fordelt per opgave udført?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. december 2005 - 15:01 #2
Ydermere, ville det måske virke mere seriøst, hvis du/i vidste hvad løn var.
Gjorde opmærksom på hvor i landet man arbejder, bornholm er ikke det letteste sted at arbejde som pendler hvis man bor i skagen.
Avatar billede kij Nybegynder
13. december 2005 - 15:14 #3
Jeg gik ud fra at denne kategori havde flest Debian specialister. Ang. seriøsitet!, jeg ved godt hvad lønnen skal være, ved du?. Da jobbet kan klares via fjernadministration er placeringen vel underordnet.
Avatar billede medions Nybegynder
13. december 2005 - 15:18 #4
Såfremt i vil skifte over på FreeBSD vil jeg gerne hjælpe jer :)

//>Rune
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. december 2005 - 15:32 #5
Det vil sige, du vil ansætte en, uden at møde ham IRL...?
Vil ikke mene at alle opgaver kan klares via fjernadministration, men det er da et forsøg værd :)
Avatar billede kij1 Nybegynder
13. december 2005 - 19:11 #6
Da det jo drejer sig om konkrete opgave, afregnet pr. time/opgave er der ikke den store risiko, jeg får referencer, så jeg kan tjekke lidt.

Der er vist ikke nogle ting jeg kan komme i tanke om, der ikke kan løses via fjern adm. via vores setup. Hvilke s/w ting mener du ikke der kan klares via fjern adm.?
Avatar billede strych9 Praktikant
13. december 2005 - 21:23 #7
Jeg kunne være interesseret.
Men du skal vide: Vi kommer nok aldrig til at mødes idet jeg bor i Nordsverige, og jeg er ikke momsregistreret. :P Samt at jeg aldrig har brugt Debian, men Linux er nu engang Linux, og Linux kender jeg rigtig godt.

Opgaverne skal dog være tilstrækkelig interessante, så jeg kunne godt lide at vide hvilke services de servere kører, og hvor meget load der er på dem, dine uptime krav, samt hvilken responstid du forventer? (idet jeg har et fuldtidsjob at passe).
Avatar billede kij Nybegynder
14. december 2005 - 10:40 #8
Det er web-servere - med Plesk kontrolpanel - opgaverne er sikkert ikke så interessante, der er tale om vedligeholdelse, opgraderinger, nye scripts etc.
Distancen er ikke et problem, men skal være Debian specialist + helst moms reg, ellers skal timeprisen tydeligt afspejle dette.
Kontakt evt. mig gerne på info (at) proff-hosting.dk
Avatar billede kij1 Nybegynder
18. december 2005 - 07:58 #9
Administrator funder