Avatar billede bjoarn Nybegynder
13. december 2005 - 09:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil gerne læse dynamic disk i Windows Home!

Jeg har en bærbar med Windows Home og en dynamisk usb-harddisk som jeg gerne vil læse fra. Er der nogle forslag til løsningsmodeller? Evt. et program der kan "oversætte" e.l.

Jeg er klar over at dynamic disks officielt kun kan læses fra Windows Professional.
Avatar billede bjoarn Nybegynder
13. december 2005 - 09:51 #1
Glemte selvfølgelig den detalje at det drejer sig om Windows XP :-)
Avatar billede bjoarn Nybegynder
18. august 2010 - 12:31 #2
Så blev man lige mindet op sine gamle ubesvarede tråde på eksperten:

Jeg kan sige her 5 år efter, at det aldrig lykkedes mig at læse en dynamisk formateret ntfs disk fra en Windows XP home version.
Bad luck, og dårlig stil fra Microsoft...
Avatar billede bjoarn Nybegynder
18. august 2010 - 12:37 #3
:-(