Avatar billede inctor Nybegynder
12. december 2005 - 21:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tryk På Køb oG så skal mange ting aktiveres ?

Haii Exp'er ..

Ville gerne vide om det var muligt at lave et script som indeholder en knap hvor der står køb.. når man så trykker på den knap , så skal der genereres en kode med tal og bogstaver , maks 8 tegn langt, den kode skal så gemmes i en php som skal bruges senere , og den kode skal oZz sendes i en mail til brugerens mail , og samtidig skal den trække et vidst antal "Mønter" fra ens konto ..

altså tryk på knap udløser:
En kode generering..
En mail med den generede kode..
En PHP fil opdateres og den generede kode indsættes...
Et Vidst beløb blir trukket fra ens konto...

...

eR det muligt at lave sådanet script eller ?
Avatar billede krydset Nybegynder
12. december 2005 - 21:46 #1
Ja det er det, det er ligesom du skriver. lige ud af landevejen
Avatar billede inctor Nybegynder
12. december 2005 - 21:48 #2
Kan nogen komme med et script ? som kan de ting der , vil gerne selv finpudse det .. men ikk for meget da jeg ikk er så skrap til php ..
Avatar billede krydset Nybegynder
12. december 2005 - 21:50 #3
Hvorfor må den MAKS være 8 tegn langt ?
Avatar billede inctor Nybegynder
12. december 2005 - 21:51 #4
så den ikke bliver alt for lang .. men den må godt være længere .. bare ikk for lang ..
Avatar billede krydset Nybegynder
12. december 2005 - 21:53 #5
Skal det være en php fil den indsættes i ?? er det ikke bedre med en database ??
Avatar billede inctor Nybegynder
12. december 2005 - 21:54 #6
NeeJ , for har et kode aktiverings system .. og ved ikk hvorn jeg skal lave den hvis den skal kører over db .. finder lige aktiverings systemet ..
Avatar billede inctor Nybegynder
12. december 2005 - 21:57 #7
Ved ikke hvorn jeg skulle smelte den her sammen med en db:
<?
switch($_POST['kodeinput'])
{
case "inctor":
echo "Du Fik Nu 200 Point";
break;
case "J45HE87DB":
echo "Du Fik Nu Langsofa";
break;
case "error":
echo "Der opstod en fejl";
}
?>
<form action="<?=$_SERVER['PHP_SELF'];?>" method="post">
<div align="left">
<table width="343">
<tr>
<td width="181" height="24">
<p align="left"><font face="Verdana" size="1">Aktiverings Kode:</font></p></td>
<td width="152" height="24">
<p align="left"><font size="1" face="Verdana"><input name="kodeinput" class="text" size="19"></font></p></td>
</tr>
<tr>
<td width="181" height="11">
<p align="left"><font size="1" face="Verdana"></font></p></td>
<td width="152" height="11">
<p align="left"><font size="1" face="Verdana"><input type="submit" value="Aktiver Kode" class="submit" name="Aktiver Kode"></font></p></td>
</tr>
</table>
</DIV>
</form>

for hver sin kode udløser Joo hver sin ting .. ellers havde jeg brugt db .. hvis jeg vidste hvorn .. hvis du kender Netstationen.. noget nær det system som de har via sms vil jeg gerne have .. bare til email istedet ..
Avatar billede ellert39 Nybegynder
12. december 2005 - 22:57 #8
Avatar billede inctor Nybegynder
13. december 2005 - 17:56 #9
Jaa den side .. det aktiverings system som de har med mobil kunne jeg gerne tænke mig et ligende til email ..
Avatar billede inctor Nybegynder
06. januar 2006 - 15:08 #10
Lukker ... Fik ikke svar ..