Avatar billede njhvidberg Nybegynder
12. december 2005 - 12:59 Der er 1 løsning

MsSql2005 Express installation fejler

Hejsa

Haves:
Win2000 server, VS.net, MsSql2000, etc. De skal fortsat bruges til udvikling.
Det er også lykkedes at installere VS2005Express og .Net 2.0 Frameworket.

Men:
Sql Server 2005 Express installationen fejler, den siger at der findes noget Beta i forvejen. Men det har jeg afinstalleret. Efterfølgende har jeg kigget registreringsdatabasen igennem for at se om jeg kunne finde nogle efterladenskaber af afinstallationen.
Ved dog ikke helt hvad jeg skal kigge efter... :-(

Kan det være pga MsSql2000, at MsSql2005 ikke vil installere ?
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
12. december 2005 - 15:53 #1
AHA oplevelse!
Jeg søgte på"beta" og fandt noget i regedit hvor det stod i relation med sql2005.
Det har jeg (eksporteret og) sletttet og nu kværner installationen derudaf.

HURRAH!!! - så blev det atter jul i den flyvende tallerken :-D