Avatar billede imv29 Nybegynder
24. april 2001 - 11:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Golive linieafstand

Hej der
jeg er lige startet med golive 5. og er ved at lave noget tekst i tabeller. mit spørgsmål er, hvordan får jeg linie afstanden ned?, har prøvet med de tags den levere, uden held.
Avatar billede imv29 Nybegynder
24. april 2001 - 11:39 #1
Ps. hvordan sletter man et spørgsmål i eksperten, jeg postede samme ? i programmer genneralt, ud respons, som skal slettes
Avatar billede charley Nybegynder
24. april 2001 - 13:41 #2
Er ikke helt sikker på hva du mener, men om du tenker på at du får et nytt avsnitt hver gang du trykker på enter så kan du jo prøve med shift+enter. Da får du enkel linjeavstand
Avatar billede imv29 Nybegynder
24. april 2001 - 14:32 #3
Nej det er ikke helt nok, findes der ikke en css tag der kan justere linieafstanden?
Avatar billede macintosse Nybegynder
24. april 2001 - 16:15 #4
Lav et nyt css og sat Line Hight til skrift størrelse+ den afstand du ønsker
Avatar billede imv29 Nybegynder
25. april 2001 - 01:01 #5
det har jeg prøvet, uden effekt. kan du fortælle mere precis hvordan det skal gøres?
Avatar billede macintosse Nybegynder
25. april 2001 - 09:46 #6
Jeg kan sende dig en css fil med extra linieafstand hvis du er interesseret
Avatar billede macintosse Nybegynder
25. april 2001 - 09:52 #7
I GoLive skal du åbne dit stylesheet klik på den form du vil rette, gå i inspector, klik på fanebladet F, 3. vindue/felt til venstre hedder Line Height tast fx 20px.
;-) Macintosse