Avatar billede a-zartie Nybegynder
11. december 2005 - 22:43 Der er 3 kommentarer

Trafikforbrug logning

Jeg har en dedikeret server stående i united bluff, og ville gerne logge trafik på netkortet (Mb/Gb trafik, indgående og udgående), og give overblik over dag/måneds forbrug.
Jeg har set nogle, og også prøvet enkelte, men ikke fundet nogle der kører som service, og derved lukker de når man logger af.
Programmet må naturligvis gerne være gratis, men ikke et krav. Gider dog ikke betale flere $100 for et trafiklognings program.
Avatar billede leif Seniormester
11. december 2005 - 22:56 #1
Mener du kan gøre det med en Service logning !
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. december 2005 - 22:57 #2
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. december 2005 - 22:58 #3
de kører som service og prtg er gratis... med en sensor...