Avatar billede jelly Nybegynder
24. april 2001 - 11:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skærm tænder ikke...

Jeg opdaterede mine drivere til Nvidia TNT2 ultra grafikkort, genstartede... og skærmen tændte ikke...

Ved opstart går skærmen (Semio 15\") fra slukket til standby-funktionen, men inden for 15-20 sekunder slukker skærmen helt igen. På intet tidspunkt har jeg et skærmbillede.

Computeren (win2k) starter problemfrit op - harddisken spinner som sædvanlig, og opstarts-muzakken dukker op på det sædvanlige tidspunkt...
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 11:36 #1
Nu opdaterede du ikke chip sættet på dit kort vel ?
Avatar billede jelly Nybegynder
24. april 2001 - 11:41 #2
Ikke med mindre driverinstalleringen gjorde det bag min ryg...
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 11:43 #3
Det kan du den ikke. . du skal godkende den. jeg havde de samme problem med mit kort engang. jeg skulle have Pc\'en slukket i 30 sek før at skærmen ville starte med op igen.... kan du overhovedt ikke få billed på ?
Avatar billede jelly Nybegynder
24. april 2001 - 11:46 #4
Nej - overhovedet ikke... ikke engang lidt flimren :(
Avatar billede jelly Nybegynder
24. april 2001 - 11:46 #5
Nej - overhovedet ikke... ikke engang lidt flimren :(
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 11:47 #6
har du prøvet at skifte grafik kortet ud med et andet du ved der virker ?
Avatar billede jelly Nybegynder
24. april 2001 - 11:49 #7
nej... jeg har ikke (umiddelbart) adgang til et...
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 11:50 #8
Hmmn,,, hvad så med en anden skærm ? det kunne jo værer at den gik ud lige pludselig... jeg tror ikke på det men det er da en mulighed.. men ellles så test det med et andet grafik kort.

/wize
Avatar billede jelly Nybegynder
24. april 2001 - 11:52 #9
jeg slæber en skærm med hjem fra arbejde i dag... vender tilbage med nyt i aften (hvis det altså virker ;)
Avatar billede wize Nybegynder
24. april 2001 - 11:56 #10
er ikke online i aften og i morgen .. Men skriv lige tilbage aligevel så tjekker jeg den torsdag morgen!
Avatar billede jelly Nybegynder
25. april 2001 - 11:00 #11
Det viste sig, at skærmen havde brændt en sikring af.... Endnu en reminder om at kigge efter den enkleste løsning først ;)