Avatar billede turbo3000 Nybegynder
09. december 2005 - 16:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af DVD/HD-recorder - Gode råd?

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en Hardisk optager.
Hvad bør jeg gå efter, hvad skal jeg holde mig fra.
Er det et godt tidspunkt at købe nu, eller er teknologien stadig for dårlig/dyr. Bør jeg vente lidt endnu?

Jeg har kigget lidt på denne:
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/billede/dvdhddoptager/detail/SONY_RDRHX710_DVDoptager.htm?id=6922&rv=6922

Er det kram?

Håber der nogen eksperter der vil komme med lidt gode råd.
Avatar billede sardinen Nybegynder
09. december 2005 - 16:40 #1
Det er helt bestemt kram - selv har jeg foretrukket Pioneer - men Sony's mpeg-encoder giver en rigtig god kvalitet, selv på de "dårlige" hastigheder. Men prøv at kigge på www.recordere.dk. Her kan du læse stort set alt om recordere, få gode råd, læse anmeldelser om de forskellige mærker osv. Rigtig godt forum. Og de har tit fælleskøb på de nyeste recordere, så de kan få presset prisen. Har selv købt min Pioneer 630 i sådant et fælleskøb. Og fik den 1800 kr. billigere end vejledende pris.
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
18. januar 2006 - 16:10 #2
Jeg købte en sony.

smid et svar for point...
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
18. marts 2006 - 13:17 #3
Jeg lukker... Du siger bare til hvis du vil have pointene :)