Avatar billede teisnerama Nybegynder
09. december 2005 - 14:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lyn Opretning af Netværk

Hej.
Jeg hader at jeg aldrig kan huske hvordan man lynhurtigt får sat et netværk op mellem to computere.
Kan jeg få en hurtigt, overskuelig guide til hvordan man laver netværk mellem to computere´? (begge med XP).
På forhånd tak!
30 let tjente point
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 15:30 #1
I skal først og fremmest have et patch kabel (vender signalet) Herefter skal i være sikre på at begge pc deler et eller andet. Slå jeres firewalls fra.
tryk på start->søg->søg efter filer og mapper->computere på netværket
I søgefeltet skriver du computernavnet og vælger søg.. vupti så skal den være der.. mere er der ikke i det. Du kan finde computer navnet ved at højreklikke på denne computer og vælge fanen "computernavn"

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 15:30 #2
ups.. Svar
09. december 2005 - 16:03 #3
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. december 2005 - 17:12 #4
Ja come on jeg gider da ik sidde og hjælpe hvis du ikke uddeler de point du tilbyder!
Avatar billede teisnerama Nybegynder
09. december 2005 - 17:58 #5
Fandt en løsning. Men det var nu mest med dr1s svar. Men du kan da få alle de point du vil have!
09. december 2005 - 18:44 #6
Avatar billede teisnerama Nybegynder
09. december 2005 - 18:58 #7
Tag dig lige tid til at læse spørgsmålene igennem og overvej om det er besvarelser. Hvis der altså overhovedet er nogle - og om de ellers ikke bliver accepteret
09. december 2005 - 19:41 #8
... selvom der 'kun' er lagt flere indlæg som 'kommentar' så ka' du da godt vende tilbage om det er noget der ka' bruges. Bare for at reagere under alle omstændigheder...
Avatar billede innercitydk Nybegynder
10. december 2005 - 02:30 #9
DR1 vil du have ½delen.. Og nej der er jeg ikke enig. Hvis du skal lave netværk skal der ikke mere til i Xp end det jeg skrev !! med mindre du er total noob!

Skriv lige på admin@aspdotnet.dk dr1 hvis det er relevant :P

Vh
10. december 2005 - 14:38 #10
Næææ - "No Big Deal..."