Avatar billede rango Nybegynder
06. december 2005 - 22:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WMode = Transparent

Jeg har åbnet en blank VB6.0 Form, og i den lagt en ShockwaveFlash component, givet den en sti til en swf fil, og sat WMode = Transparent

Princippet funker og den gør hva den skal... MEN

..der er noget som ligger og opdaterer, således at fokus fra musmarkøren er forsvundet samt det er ikke muligt at vælge noget i den gængse flash højreklikmenu.. samtidigt og hvad værrer er, den lader mig ikke login.. da min OK knap ikke læser indholdet af de to inputbokse jeg har.

Anyway I have forsøgt at konstruere et lille eksempel, som I kan se her: http://www.rango.dk/FlashLoginVB.zip

Hvad jeg godt vil have afklaret er.. hvordan slipper jeg af med den refresh, og bevarer den transperante funktion?
Avatar billede sjh Nybegynder
06. december 2005 - 23:38 #1
Jeg tror ikke det har noget med selve vb afgøre.. det må være en bug i ShockwaveFlash

Skal den være transparent kan du ikke bare smide den farve på som din Form har?
Avatar billede rango Nybegynder
30. april 2006 - 17:51 #2
kan du ikke lige sende et svar, så kan du få pointene, jeg tror nemlig du har ret i at det er det plugin shockwave har lavet til vb der ikke funker.
Avatar billede rango Nybegynder
01. maj 2006 - 16:30 #3
trollerit trollerut :)