Avatar billede babyboy Nybegynder
05. december 2005 - 23:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Msn logger mig ind og ud.

Hej..

Hver gang jeg har logget mig ind på msn bliver jeg ca. 3 min. senere logget ud igen og så står der at jeg bliver logget på igen hvor den så begynder at tælle ned.. Åg sådan bliver det ved.. hvordan løser jeg dette problem?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
05. december 2005 - 23:24 #1
det er ikke noget med selve msn at gøre :S det er eventuelt din router eller din hub der er noget i vejen med prøv at tjekke patch kabelet :S
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
05. december 2005 - 23:34 #2
du skal tjekke din forbinelse din hub router eller noget
Avatar billede toki Nybegynder
06. december 2005 - 00:43 #3
Prøv evt med et andet netværks kort.. eller et andet kabel
Avatar billede babyboy Nybegynder
06. december 2005 - 10:44 #4
hmm.. tror ikke det er noget med kabelet at gøre... for så skulle det være på alle mine 3 kabler til mine 3 computere... kigger lige på min switch.
Avatar billede babyboy Nybegynder
06. december 2005 - 10:56 #5
jeg har lige tjekket det.. det er ikke min switch.. da jeg har sat mit net direkte ind på min router.. så må det vel være noget galt med min router.. er der en mulighed for at løse dette problem hvis det er min router?
Avatar billede christoffero Nybegynder
06. december 2005 - 14:43 #6
Prøv at checke producentens hjemmeside og se om der er nogle firmware updates relaterede til "drop out" fra WAN siden.