Avatar billede super_glenn Nybegynder
04. december 2005 - 21:40 Der er 3 kommentarer

Hvilken skærm?

Hej
Jeg går og overveje at købe en lille julegave til mig selv, nemlig en fladskærm. Lige nu har jeg en go gammel CRT 19" den vil jeg gerne  have udskiftet med en lækker 17" TFT jeg har selv haft kig på to:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40769
pga: Forholdsvis lav pris og lækkert design især at den har glasfront.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=138717
pga: igen lækkert design bl.a. utrolig tynd og så kan skærmen drejes 360 grader.

Jeg ved ikke ret meget om det tekniske så her spørger jeg jer til hjælp endvidere vil jeg gerne høre fra jer hvis i har andre forslag til TFT skærme der ligeledes har et lækkert design og er forholdsvis billige dvs. under 3000.

Jeg bruger hovedsageligt skærmen til:
- Internet
- tekstbehandling
- Photoshop
- En smule spil (også krævende spil som NFS most wanted)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
04. december 2005 - 21:45 #1
I ovenstående valg skal det være 2'eren. 1 har 16 ms responstid. Ved spil og hurtig grafik må du maksimalt have 12 ms respons - ellers giver det ghosting. (skygger, den når ikke at fjerne det gl. billede).
Avatar billede boxer Nybegynder
04. december 2005 - 23:53 #2
Enig med halvamatoer!
Avatar billede super_glenn Nybegynder
05. december 2005 - 16:08 #3
Okay!

Jeg er ellers ret hooked på det med en glas overflade frem for den traditonelle følsomme  tft overflade, er der nogen af jer der kende en skærm med glas front som kan bruges til spil og ser lækker ud?